anonim96 Dün 6 ay vardı birşeyi yoktu akşam dışarı çıktık hafif esiyordı ama üstünüok giydirdim hemde uyuyordu arabasında birde evdeyken agzına bişey kaçtı elimle almak zorunda kaldım mikrop mu kaptı acaba 😔
Kelebek_45 anonim96 evde nebulizator varsa onunla hava verebilirsiniz doktora gitmek istemiyorsanız çünkü aynısını yapıyor ciğerlere inmediyse yada çok ileri değilse antibiyotikte vermez hava verip bolca burnunu temizleyin ayaklarının altına zeytinyagı sürün
anonim96 Minikaslanannesi ilk uykusunu yapsın uyanır uyanmaz gıdıcez canım böyle gitsek huysuzlanır uyumaz da inşallah bi şeyi yoktur ya ilk defa oldı çok korkuyorum
anonim96 Minikaslanannesi ay inşallah 😔 bide dün hastanede çok kaldık benim muane olmam gereken doktorlar vardı ondan da olmuş olabilir