HE-SEN-COK-BILIYON Normal mi kızlar pek bişey yemiyor çok az yiyor sora uyuyor🥺 napacagim üzülüyorum böyle olunca
kahvelisianne HE-SEN-COK-BILIYON cnm düzeliyor atak haftası bizim de uzun sürdü biraz bakalım bu 3 ay kontrolünde alabildi mi kg umarım almıştır 16 ainda gideceğiz kontrole
Myme37_ Benimkide oyle bende üzülüyorum haliyle. normalde de istahli bi bebek degildi. Asidan sonra azaldi sanki. Ama duzelir insalah 🤲
Atesmomm HE-SEN-COK-BILIYON gecmiş olsun canıko nasılsın yiğit nasıl bizim asıya daha var bir bilgim yok maalesef😟
HE-SEN-COK-BILIYON Atesmomm senin adın neydi kız atesmomdan tanıyamadım😂 uykusuz bir şekilde devam ediyorum napim yorucu gidiyor iyi olsun da oğluşum
Atesmomm HE-SEN-COK-BILIYON A12_S07 canm adım ali asafın anası 😃😁 normal doğum yaptım ama anormal olan 😁 brnde öyleyım aç uykusuz halsiz biraz toparlandık gibi şimdi sünnet ne zaman yaptrcam derdindeyim
HE-SEN-COK-BILIYON Atesmomm hee niye ates kız ismin🤣 sünneti ben sordum dün yaptırabilirsin dedi de bayramdan sonra bakıcam inşallah
HE-SEN-COK-BILIYON kahvelisianne benimkide eskisi gibi yemiyor dün sordum iştahı yok yemiyor bişey olur mu korkuyorum dedim yok o geçer dedi aşı yapıyormuş iştahsızlık