Oğlum doğduğundan beri hep sol göğsümden emmeyi sevmezdi yine bı ara zorlasa olsa alistirmistim ama şuan tamamen bıraktı diyebilirim. Günde bir defa iki saniye emip bırakıyor ama sağ göğsümü doyana kadar bırakmaz. Bu arada süt oranı aynı sol göğsümde süt yeteri kadar var. Fakat sol gogsum sağ göğsüme göre biraz küçük acaba ondanmi istemiyor bilmiyorum. Tek memeyle emzirmeye devam edersem sol göğsümde ki süt kesilirmi? Yaşayan varmı ne yapmam lazım? ( 10 aylık)*