ayliz555 ya aslında şimdi almayı düşünmüyorum çünkü spor yapıyorum kilo vermeye başladım 🙈düğün haziranda yani son dakika alacağım.gjbi duruyor .. bir de kafamda bi elbise modeli yok.malasef görüp begenicem 😬ama sizin elbisesinin resmini atabilir misiniz ? Merak ettim