biseymoms Kızlar 2,5 aylık bebeğim var anne sütüyle besleniyor Bu zamana kadar reglim başlamamıştı sanırım artık başlıyor sizin ne kadar sürede başladı ve nasıl devam ettiniz
[silindi] biseymoms Ben emzirdiğim halde kırkım çikinca regl oldum. Doktorum nadir de olsa olağan bir durum demişti. Ama sütüm dolu dolu değildi. Zaten 2 ay zor emzirmiştim. O zamandan beri düzenli regl oluyorum. Ama 1 yıla kadar düzensiz olabilirsiniz.
ikiprensannesi0 biseymoms benim iki çocuğum var ikisine de çok farklı oldu ilkinde 3 aylıktan bebeğim oldum sonra her ay devam etti 2.'de kırkım çıkana kadar kanamam sürdü kırkım bitti 5 gün sonra tekrar bir kanamam oldu sonra her ay 3-4 gün kanamam oldu artık herhalde dedim düzenli regli oluyorum sonra 10 gün erkeninden aşırı derecede bir kanamam oldu bebeğim o zaman 6 aylıktı şu an bekliyorum tekrar ne zaman olacağımı günüm 3-4 gün sonra bakalım olakmiyim düzenli miyim bilmiyorum
biseymoms uykucukedi konuyla alakalı hiçbir bilgim olmadığından soruyorum yola nasıl devam edeceğiz ;(
kahvelisianne biseymoms geçen ay kanama geldi bir gün sürdü adet miydi neydi anlamadım adet ise bu ay takip edeceğim ilk oğlumda 1 sene olmadım
Adasmom_ biseymoms 3.5aylıktı oldum şimdi 4+12 yiz yine oldum. 4gün erken oldum ama çok yoğun geliyor 3 gün .sonra 5.gün bitiyor birden eskiden 7 gün sürerdi şuan bi düzen yok. Emziriyorum tek göğüs emiyordu diğerinin kanal tıkanıklık sanırım bugün dolmuş oda inşallah emer omzum ağrıyor yoksa sağacağım.