Bebegjm 7,5 aylık ve inanılmaz terliyor gece bedeni buz gibi oluyor ne kadar sırtına bez koyup sürekli değiştirsemde. antibiyotik iğne kullanıyoruz bronşitten dolayı 5 gün oldu kullanalı tam düzeliyor ama sabah kalktığında hırıl hırıl oluyor ve öksürüyor geceleri üşütüyorum. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Ne yapmalıyım odası nasıl olmalı üstünü sürekli değiştiricemmi ne yapıcam lütfen yardım edin