buyeni öğle vakti yaptım bende dün taş gibi oldu sarı suyu falan yok ılık olacak mayalayacağın süt serçe parmağınla bakıp 7 saniye say içinden parmağın yanmasın ama hafif sıcaklığı gelsin ılık olsun yani hemen mayalayıp sararım 7 saat bekledim dün normal uyumadan önce Mayalar sabah alırdım buzdolabına arkaşların dediğinş yap fırını istemezsen tekrar kaynat tuz at lor peyniri yap ya da temiz bir bezin varsa süzmek için onunla süz biraz bekle sarı suyunu salsın süzme yoğurt olur