Melikemg canım diğer yazıları da okudum bu kadar iştahsızdı bilmiyorum normal değil herhalde bir doktora göstermen gerekecek çünkü burada kimse sana bu şekilde yardım edemez doktora göster kan tahlili filan alsın belki bir eksikliği var demir eksikliği falan veyahut da susuz kalmak çocuğun susuz kalması çok iştahsızlık yaparmış demir eksikliği ve susuzluk ya şu an güncel kilosu 7 kilo bana normal geldi neden çünkü benim çocuğum 1 yaşındayken 8,5 kiloydu o yüzden kiloya çok takma ama iştahsızlığa tak en iyisi iyi bir çocuk doktoru bu göstermeden Rabbim yardımcın olsun İnşallah bol iştahlı günleri hemen gelsin