zehratkn onu siz ayarlayamazsınız çünkü formül mama demek 90cc suda 3 kaşık mamanin dogru çözülmesi demek kimyasal bi olay var orada. Siz kendinize göre cc leri ayarlarsanız dogru çözülemez çocuğa fazla su vermiş olursunuz bobreklerine Allah korusun zarar verebilir. Ara çizgiler sıcak soğuk suyu karıştırarak yapıyoruz bazen o denge için koyuluyor genelde.
30cc 1 kaşık
60cc 2 kaşık
90 cc 3 kaşık
120 cc 4 kaşık
150 cc 5 kaşık
180cc 6 kaşık
Bunlar dışında farkli bir olçü kullanmayın cocuğunuzun sağlığı için🌸 3 aylığa kadar 90 cc 4 aydan itibaren 120cc 6. Aydan sonra 150cc sonra 180cc yapıyordum yanlis hatırlamıyorsam