goney Merhaba, dün ikinci ay aşılarını yaptırdık. Gece bebeğimin kakasında kan vardı. Başına gelen var mı?
Gizmokzilla goney bence aşılarla alakası yoktur ya kan olduğuna emin misiniz? Anne sütü mü alıyor mama mı? Alerji olabilir belki geçmiş olsun
goney Gizmokzilla anne sütü alıyor ama ilk kez kan gördüm. Ateşi de çıkmıştı aşıya bağlı olarak calpol vermiştim. Teşekkür ederim.
smkzn003 Makatta çatlak olsa çocuk doktoru biliyo bizimde çatlak ama hiç kan olmadı şükür. Belki alerjidir yuzunde vücudunda kızarıklıklar kakasinda mukus varmı kusma
evasmom Bizde de aşılardan 4-5 gün sonra oldu kakada kan. Ama alerjik bi bebek zaten sanırım farklı bi şeye alerjisi var bulmaya çalışıyoruz