Gmsl Kızım 16 aylık. Grip oldu, burun akıntısı eşliğinde sık sık hapşırıyordu. Ne olduysa hapşırığını tutmaya başladı. Sıkıyor kendini. Ne yapabilirim durumu düzeltmek için ?
dilberhala1 Gmsl Ay acaba yanında hapşurmuş gibi yapsanız eşinizle ara ara sonra ohhh ne rahatladım gibi gülüşseniz böyle çocuklar genelde sever ya bu tarz şeyleri belki onun vesilesiyle tutmaz hapşurur başkas bilemedim nasıl olur
aselismomy Gmsl sık sık hapşurduğu için karın kasları vs ağrıyor olabilirmi😊Benimde ne zaman grip olsam karın kaslarım ağrır ve burnum çok çok kaşınır belkide artık rahatsız olmuştur ama tabiiki ayına göre bunu öğrenmesi de hayret edici😂