Bebiskuss Çocuğunuza sizden hangi değişik özellikler geçti ? Mesela benim ayak kuş parmaklarım yamuktur ben sonradan oldu zannediyordum ( çok ayakta kaldığım işlerde çalıştım buna bağlıyordum ) bebeğim doğdu onunkiler de yamuk . 😅
mother-of-money Bebiskuss benim kızım her yönüyle babası bı tek ayak parmakları benimki gibi birbirinin altına bitişik şekilde gidiyor.😆😆
EypMom Bebiskuss kirpikleri kısa benim gibi 😅😅 çünkü babasının ve baba tarafının kirpikleri uzun uzun
uykusuzluklarinanasi Bebiskuss herkes yüzünü bana benzetiyor oğlumun burnu ve ağzını özellikle😅 ama elleri kulakları ve ayakları büyüklük konusunda tam babası😅😅 eşiminde dedesine benziyor kulakları fotoğrafları gördüm birebir büyük dedenin kulaklarıyla aynı oğlumun kulağı. biz genetiğimizi biraz geçmişten getirmişiz😅😅
Merhaba05 mother-of-money bizde de aynı durum var ayak küçük parmağım alta doğru kıvrık yamuk yani. Beneğiminde aynı şekilde doğdu hala öyle. Doktor beni biraz kprkuttu ortopediye gitmeniz lazım belki bi operasyon gerekebilir vs. Dedi. Halbuki ben senelerdir böyle yaşıyorum bi sıkıntım olmadı. Siz götürdünüz mü doktora parmağı için?
zeynepliyakusum Bebiskuss benim gibi yaramaz, aksi, inatçı, su kuşu su gördümü asla dayanamaz bide biraz fingirdeklikte çekmiş bana 😁 gece uyurkenki halleride babasıyla hep aynı pozisyon ne zaman üstü açıkmı diye baksam babası hangi pozisyonda uyuyorsa oda öyledir dna testine gerek yok diyorum ben kısaca 🤣🤣🤣 son olarak yüzü gözü saçları kirpikleri ağzı burnu birebir benim çocukluğum.benim küçüklüğümü bilenler kendini doğurmuşsun derler hep
[silindi] Bebiskuss İnce telli saç, ben Ayaktan huylanması, ben İnce el parmakları, ben Ten ve göz rengi, ben Kafa yapısı, babası Uzun kirpikler, babası Çene gamzesi, babası Uzun boylu olması, ben+babası
Y6_ Sol kolumda bir minik ben var aynısı aynı yerde oğlumda da oluştu Ensesinde babası gbi doğum lekesi var Kalemlerle oynamayı şok seviyor bnde küçük ken öğretmen olucam dermişim Tipi biraz babası biraz ben Yaramazlıkları babası umarım daha ilerisi olmaz…. eşim kreşte arkadaşlarının kafasına şapka die lahmacun koymuş çünki 🤣 Rabbim sağlık versin tüm evlatlarımıza
Nadiaa Bizimki daha 2 aylık, çok belli olmuyor kime ne kadar benzediği ama elleri ve ayaklarının hep soğuk olmasını benden almış 😌 Bide biraz ciddi sinirli bir bey benim evladım, sinirlenince bana benzediğini söylüyor herkes 🙈😂
Orenda_ Bebiskuss Oğlum herşeyiyle babası huyu kaşı gözü saçı yürüyüşü Kızım aynı ben dağınıklık sevmez toplar saçları aynı benim gibi kıvır kıvır burnu dudakları yüzü bana benziyor. Küçük kızım onu abisine benzetiyorum yüzünü , başka ne bana ne de eşime benzetiyorum çocukların 3 ü de kirpikleri uzun uzun eşimin de benim de uzun olmamasına rağmen 🏵️🌻
Sanaelpencedurmam 3 çocuğum da hokka burunlu bana çekmişler 😎 Ayaklarının taraklı olması da bana çekmiş ne yazık ki
Gozdeklnc20 Ben el terlemelerimden dolayı ETS ameliyatı olmuştum. Şuan oğlumun elleri ve ayakları aynı benimki gibi su gibi oluyor 😞 Çeke çeke bu çekmiş 😞
Deletedmom104 Gozdeklnc20 Konudan bağımsız aynı sorun bende de var. Ameliyat başarılı oldu mu acaba. Çünkü kalp damar doktoruyla görüşmüştüm staj yaparken böyle yaşamayı öğren çünkü ameliyattan sonra başka bölgelere atma riski var vs demişti
Deletedmom104 Bebiskuss En belirgin benzerliği gözleri, ben gibi çekik japon balığım. Birde gamzeleri var ama gamze hem bende hem babada var :) İnatçılığı ben resmen, kendimle baş etmek o kadar zormuş kii :(
Gozdeklnc20 Deletedmom104 keşke beni ameliyat eden doktor da beni böyle uyarsaydı. Bana gelişebilecek komplikasyonlardan hiç bahsetmediler gözü kapalı ardıma bile bakmadan oldum ameliyatı ama maalesef şuan ellerim yüzüm ve koltuk altım hariç tüm vücudum deli gibi terliyor.
Birdunyabircennetannesi Bebiskuss Babasını klonlanlamışım resmen Bana bir yeri benzemiyor 🤷 Yani babası doğursun o zaman ben neden doğurdum ayıp yahu azıcık bir şeyi alsaydın ….