Nisaasel Hanımlar 7 ay önce normal Doğum yaptım spral taktırıcam adet olmadım hiç doktor adet söktürücü kullanmamı söyledi ama süte geçer diye korkuyorum kullanmalı mıyım çok tereddütte kaldım