Zeytin-gozz1 taa ahaha😃 evet haklısın da yani tek çocugun bin küsür tuttuğu bir zamanda 4 çocuk olunca bu kadar tutması normalmiş anlamında soylemistim😄
neseaydin Zeytin-gozz1 aynen can bı bayram onların dediği olsun dedik;) iyi mi ettik bilmiyorum😂canları sagolsun
neseaydin Zeytin-gozz1 gerçekten öyle kızım 6 yaşında gidip gelip bayramlıklarına bakıyor. Gün sayıyor bayram gelsin diye:) Rabbim tüm yavruları mutlu etsin inşallah 🤲