iloio bunun için önce iç hastalıklarına gittim normal de midemde reflü ve gastrit var onlarla alakalıdır dedim ana ultrason çektiler dalağım olması gerekenden azcık büyükmüş sonra Hematoloji bölümüne sevk ettiler kanser vs türüne bakan bölüm kan aldılar sonuçları güzel çıktı dalağımı elle kontrol etti ele gelmiyor bu iyi bişey dedi dalağın midene baskı yaptıgı için şişkinlik oluyordur falan dedi ama büyüklüğüne sebep bulamadılar bende açıkçası kanlarım temiz çıktığı için önemsemedim
Sizde de sürekli olan bi durumsa sizde gidin baktırın