7 aylık bebeğim abisinden su çiçeği bulaşı oldu sonra doktorumuz artınca ciltte lezyonlar tekrar götürdük ağız ayak el hastalığı dedi ateş 38 lerde ne zaman geçer çok korkuyorum ve çok minik ne yapmak lazım doktorumuz bebeği yıkama dedi ama krem jel sürüyoruz üç dört gündür banyo yapmıyor oda kötü
Değil mi hiç başına gelen oldumu