Benim bebeğim 15 aylık bazen uykulaından ağlayarak uyaniyor. Gözü kapalı bir şekilde dakikalarca ağlıyor. Buna uyku terörü deniliyor. Uyku döngülerinde olabiliyor. Hiç bir şekilde uyandırmaya çalışmayın, panik yapmayın sakin olun, sessiz ve sakin konuşun, o sonra kendiliğinden normale dönecektir. Herşey geçici bir süreç olabiliyor herşey.☺️