Kızlar sezeryan olalı 28 gün oldu artık bugün sol taraftaki dikişimden nem geldi ve biraz koku da var pansuman yaptık ama üstünü kapatmadık sizce doktora gitsem ne yapar ilaç mı verir yoksa cerrahi müdahale mi yapar ama tek noktadan nem geldi onun dışında herhangi bir yerinde kızarıklık şişkinlik yok