doga1 Korse takmazsak göbek kalır mı herkes böyle kalırsın bak korse tak diyor dogurmamis gibi göbeğim var iğrenç sarkık korse geçiriyor mu yani anlamıyorum açıkçası
Rez doga1 2 ay olacak 2. Doğum yaptım sez, ilkinde takmadım korse, 2. De taktım takıyorum da bi etkisi yok henüz zamanla mı olacak bilemiyorum. Kullanın deneyin aklınızda kalmasın :)
Elifffko Doktorum hemn tak demıstı işk gebelıgımde. Ben bır hafta kadar bekleyip takmaya basladım. Gercekten etkısı aşırı büyük. Ne karnım kaldı ne bişeyim bide korseli tayt aldım tamamen toplamıstı beni