demetmom Bebeğim 6. Aylık ve sürekli kucağımda olmak istiyor yaz geliyor ve bebek arabasına koyup çıkmak istiyorum asla sevmiyor kanguruda kucağımda taşıdığım zaman keyfi yerinde ama o şekilde de çok yoruluyorum benim gibi olup çözüm bulan var mı 🥲🥲🥲🥲
Begonvilya4321 demetmom 9 aylık ve tuvalete bile birlikte gidiyoruz kucağımdan inmiyor mama sandalyesinde oturmuyo kucağımda oturarak yemek yiyo 20 gün sonra işe başlıcam nasıl olacak bilmiyorum
mrvyhya demetmom 7.5 aylık kanguruda bile durmuyor oturmaya başladığı için yeni yeni bazen oturuyor ama yine mız miz kucak istiyor alışmış bnce zaman gectikxe düzelecektir diye düşünüyorum annem tuvalete bile kardeşimle gidiyormuş sureklu sırtındaymis bizimki sirtdada durmadi
misssunshine demetmom ben de olsun ya nolcak diye diye kucaksever bi bebek yarattım 🙄 pek ağlamasına dayanamıyorum. henüz az az destekli oturtuyorum, hiç yatmak istemiyor. bi umut oturmaya iyice başlayınca daha az kucak ister diye umut ediyorum.
demetmom misssunshine ay inşallah ya evde bi şekilde idare ediyorum ama dışarı çıkınca çok yoruluyorum sürekli kucakta olmuyor bebek arabasına koyup gezmek istiyorum yeni oto koltuğu aldık taksitle bugün biraz denedim onda bile durmak istemiyor gözü hep bende bebenin 🥲🥲
demetmom Gokce_17 Biraz da biz mi alıştırdık acaba ama böyle zorlanacağımı bilsem en ufak sesinde kucağıma almazdım ilk çocuk olduğu için bilemedim acemilik 🤦♀️
Gokce_17 demetmom bizimkini eşim alıştırdı hep kucağındaydı şimdide kucaktan inmiyor yere bıraktığım an kafasını yerlere vuruyor 😩
Begonvilya4321 demetmom bende yıldım günlerim geçmek bilmiyor sürekli meme açık dolaşıyoruz memeyi görecek ve kucağımda duracak yoksa çığlık kıyamet ve asla uyumuyo gün içimde yarım saat uyursa uyuyo yoksa yok o kadar yoruldum ki anlatamam boynumda ve belimde fıtık var bide ağrımadık yerim kalmadı bu çocuklar niye bu kadar zor bilmiyorum
demetmom Ay evet memeyi emzik niyetine kullanıyor benimki de emdiginden değil kucağı bırakması için ne yapmamız lazım hiç bilmiyorum bazen ağladığı zaman kucağıma almıyorum ama daha çok ağlıyor ve yine pes eden ben oluyorum 😥