Kizlar 70 bin paramız vardı eşime altın alalım değerlendirelim dedim 70 bini tuttu 1 yıllık faize bağladı 1 yıl sonra 30 bin veriyor para 100 oluyor altının gramı su an 2 bin altın alsa belki daha çok değerlenicek dinlemiyor beni ama 1 yıl sonra 100 binin ne değeri olucak ama altın belki daha fazla getiri sağlıcak çok inatçı dinlemiyor beni sizce kim doğru dusnuyor