yenianne57 Biri bana bir marka önerdi markada 1000 UL ve d3k2 vitamini olduğu yazıyor daha düşüğü yok bu markanın sizce verilir mi
Ogretmenannex yenianne57 o doz yetişkinler için çocuklar için 400 bir yaş sonrası da 600 dür kullanmayın kendiniz için .
yenianne57 Nacafa hangi markayı kullanıyorsunuz Trendyoldan aldıysanız ve ürününiz orijinal çıktıysa link verir misiniz
Nacafa yenianne57 bu markanın 400 ıu olanı var onu kullanmanız lazım. Ben trendyola vs güvenmiyorum ya bu konuda, eczaneden alıyorum.