aslisdiyebiri Yagmuryigit gaz yapacak şeyler yemezseniz sutunuzden gaz geçmez ama bebeğiniz gazlı bı bebek olabilir sütten bağımsız olarak.bide emzikeme reddi yapabilir benim ilk oglumda yaptı mesela
peraninnannesi Yagmuryigit ben doğduğundan beri arada veriyorum canım 1.5 aylık olduk biberonla mama da içiyor biz de yapmadı. Ben sürekli meme de veriyorum. Philips aventin emziği var bende.
sevalg İlk hafta verseydim bende keşke şuan çok zor tutuyor evde 6 tane emzik var. Surekli beslemekten reflü oldu, kusuyor. Emzik 10saniye durmuyor ağzında veriyorum hemen havaya uçuruyor
tunaaamom24_ metekusunannesii şuan uyku ve emme düzeni değişti ya kucağımda emmek istemiyor. Ya ayağa kalkıp emzirmemi istiyor ya da kendini yatırıp yanına uzanıp istiyor. Emziği de uyurken alıyor sonra kendi atıyor. Bazen aranıyor emziği istiyor. Yani daha tam düzene binmedi sürekli değişiyor huyu anlamadim 🥲🤷
metekusunannesii tunaaamom24_ bu bebekler sanırım hepsi aynı bizimki de uykusu gelince illa ayakta yada pilates topunda olmamı istiyor öbür türlü emmiyor ancak gözü uykudaysa emiyor birde emzikle uyuduğunda emziği düşerse de uyanıp ağlıyor 🥲
tunaaamom24_ metekusunannesii aynen öyle 😅 hepsi aynı huyları hemen hemen , emzige alıştırmak ayrı dert vermemek ayrı dert 😅 napacagimi şaşırdım artık onun keyfine göre hareket ediyorum. Öyle böyle büyüyecekler bakalım ☺️
gnsmm theyikik üzerinden bayaaa geçmiş ama bebeğim bir buçuk aylıkken ben de emzik verdim tıpa tıp aynı şeyleri yaşadım emzik bağımlısı oldu meme reddi oldu emziği bıraktık sonra memeye geri alıştı ancak uykuya geçerken mememi çok arıyor acaba emzik denesem mi diyorum korkuyorum siz n’aptınız bi daha denediniz mi
theyikik gnsmm maalesef desteğe ihtiyaç duyuyorlar ben o dönem çok zorlandım bıraktıramadm , 14. Aya kadar kullandık emzik ama sadece uykuya geçerken veriyordum şu an 17 aylık 3 aydır bıraktık meme sevdalısı oldu.
gnsmm theyikik peki o dönemde meme reddini geri döndürebildiniz yani değil mi kısacası meme emzik beraber gitti 😂 ay çok zormuş ya bişiler alışsa dert alışmasa dert teşekkürler cevabınız içinmn