Merhaba hanımlar bebeğim 6 ay 9 günlük yaklaşık 1.5 aydır ek gıdaya geçtik şimdiye kadar bi sıkıntı yoktu ama son 7-8 gündür bebeğim kabız zeytinyağı veriyorum poposuna sürüyorum fayda etmedi. Kuzum yazık ıkınıyor ama bişey çıkmıyor iki güne bi yapıyor çok az yuvarlak ve baya sert. Poposu çok az çatlamış sanırım kan geldi az bi miktar.
Yarın Doktor götürmeyi düşünüyorum sizce doktor bi ilaç falan verir mi? 😔