Kızlar oglum 3 gündür ateşliydi ateş düşürücülerle 3 günde geçer dedi sağlık ocağı geçmedi bugün hastaneye götürdüm influenza ilacı verdi ve şuan baktığımda gerçekten de tüm belirtiler mevcut acaba kendim de koruyucu amaçlı hapından içsem mi? Daha önce de olmuştuk bana da geçmişti korkuyorum böyle yapan var mı