ssydaa Merhaba, kızım dört aylık oldu. Pazartesi aşılarını yaptırdım. O günden beri huzursuz ne olduğunu anlamadım. Yemesi güzel, çok az ateşi var, calpol veriyorum. Ne yapsam mutlu olmuyor sanki, uyumak istemiyor. Sorun nerde yardım edin lütfen