Herkese hayırlı ramazanlar oğlum 4 ay 11 günlük anne sütü alamıyor Red oluştu 2 ay da zor süreç geçirdik ikimiz de bir daha emmedi naptıysam şimdi sdc mama aldığı için acaba başlasam mı anne sütü alsaydı 6. Aya kadar başlamazdım ama mama olunca Bi yerden başlasam mı ki yavaştan ek gıda ya yardımcı olur musunuz ❤️