nobody_ Bebeğim 2 buçuk aylık 15-20 gündür hem gazı hem de normal kakasını yaptığında çok kötü kokuyo normal büyük insan gibi normal mi
Rez nobody_ normal sizin emziriyorsanız sizin yediklerinizle direkt ilgilidir, kakasını yapıyorsa sorun etmeyin bence, 2 aylık olmak üzereyiz bizde aynı durum
Rez nobody_ ayyy vallahi kafa karıştırıyorlar herkes bişi Diyor, yenidoğan kontrollerini yaptırmışsınızdır mutlaka, orda bişi çıkmadıysa inş bişi yoktır aklınızı bulandırmayın ben öyle yapıyorum yani :)
selinnkk Sanırım üşütmeden oluyor. Kızımda da öyle olmuştu forbiome minies damla önermişti doktorumuz. Onu kullanınca düzeldi.
nobody_ Rez haklısınız Osman gönülal güvendiğim bi doktor başka kişilere çok kulak asmam da o deyince acaba dedim