Selam anneler, bebeğim şuan 3 aylık. 2 aylık kontrolunde normal bir çocuk doktoruna götürdüğümde doktor ama günde 4 kez mama takviyesi ver dedi kilosu az dedi. Başka bir doktora götürdüğümde ise oda mama takviyesi ver dedi yani 2 doktor da takviye yap dedi ve aralarda da emzir dedi bende 1 ay boyunca sabah öğle akşam gece olacak şekilde mama verdim ve aralarda da emzirdim gayet güzel ilerliyoduk. Bugün 3. Ay kontrolunde sağlık ocağına götürdüm oradaki hemşire beni resmen yerin dibine soktu mama veriyorum diye vermeyeceksin dedi resmen emzireceksin kesinlikle mama yok hemen bırak dedi. Ne yapacağımı şaşırdım mama verince doyuyor ve ağlamıyor sadece emzirsem doymadığını hissediyorum ve ağlıyor durmuyor