xxperisi Kızlar iyi akşamlar 15 günlük oldu kızım fakat iki göğsündede sertlik kızarıklık ve o bölgede hafif sıcaklık var, kendiliğinden geçermiş ama ne zamana geçer Yinede doktora görünmeli miyiz ?bilgisi olanlar yazabilir mi?
dilberhala1 xxperisi Benim ki 2.5 aylık oldu ufaktan da olsa hala var sıkmayın ama böyle saat yönüne doğru ufak ufak masaj yapabilirsiniz sizden geçen hormonlardan kaynaklı oluyor o beyaz akıntısı da olabilir 1 aya kadar o da normal görüpte korkmayın 🌸 meme uçlarına masaj değil göğsüne böyle ufak ufak yapabilirn bastırmadan 4 6 aya kadar komple geçmesi beklenir diye biliyorum
dilberhala1 xxperisi Yani öyle alev alev değil ama göğüs bölgesi sıcak olduğu için elbette sıcaktı bir anormallik farkediyorsanız sorun doktora içiniz rahat etsin ama korkulacak bir şey değil yani merak etme
dilberhala1 xxperisi 4 6 aya kadar geçmesi beklenir genelde benim kız 2.5 aylık oldu azcıkta olsa var hala o sertlik