İyi akşamlar herkese. Bende kan düşüklüğü vardı ilaçlar kullanmaya başladım onlarla düzene girmiş kullanmaya devam ediyorum. Onun haricinde şeker yüklemesi yapıldı tokluk şekeri varmış biraz. Ben sürekli rahatsızım anlayamıyorum neyim var benim. Başım dönüyor ara ara midem bulanıyor bazen kafam uyuşuyor ağrıyor. Çarpıntım oluyor. Böyle saf gibi aval aval bakıyorum birden enerjim gidiyor sanki. Doktor kontrolüm de yeni yapıldı. Bana ne oluyor şu belirsizlik beni çok geriyor. Benim gibi aynı şeyleri yaşayan var mı acaba? He birde ağız kuruluğu da çok oluyor. Özellikle geceleri sanki içim yanıyor. 3 4 defa su içmeye kalkıyorum soğuk su içiyorum yinede içim yanıyor