Anoniimss Kızlar merhaba bebeğim 2 gün sonra 8 aylık olacak ve kuru bir öksürüğü var özellikle gece uyurken daha fazla öksürüyor . Ne iyi gelir öksürüğe sizlerin yaptığı doğal bir yöntem varsa tavsiyelerinizi yazar mısınız ?
lceLady Anoniimss Bol bol ılık su içirin Ihlamur verin Ayagın altına zeytinyağ sarımsak kürü yapın Tereyağ pekmez iyi gelir göğsü yumuşar C vitamini verin içine biraz limon iyi gelir Birde yiyeceklerine çiğ sarımsak 1-2 diş katarsanız iyi olur