parlakli1990 Doğumdan sonra 10.ayda ilk defa regl oldum fakat 2.ay olmadım henüz. Hemen düzene girmiyor mu regl
Sedaras parlakli1990 hemen duzene girmiyor ben ilk reglimi dogumdan sonra 3. Ayimda oldum sonra 2 ay olmadim 1 yila kadar duzensizlik normal
Mylittleboy parlakli1990 benim doktorum belli bir süre takvimlere uyucagını sanma aldırma cünkü tam düzene hemen oturmayacaktır dedi
AyazAslan parlakli1990 canim ben normal dogum yaptim, 1 yasina girdi, son 2 aydir oluyorum emziriyorum, emziren annelerde duzen gec olabiliyormus
parlakli1990 Ben baya geç oldum yani zaten yeterince süt korudu ama bu şekilde düzensiz olması da kötü ya insan her an tereddütde gebemiyim diye 😑
parlakli1990 AyazAslan anladım bende 9.ayda oldum ama 2.olmadım henüz 35 gün geçti. Sizin nasıl oldu son 2 aydır düzenli mi geldi
AyazAslan parlakli1990 hala duzensiz. Ne eskisi gibi 28 gune bir nede oldugumda 4/5 gun suruyor. 1 gunle bitirdim son ayi, 40 gun aralikla daha oncekinden
Eda34 Doğumdan 4 ay sonra oldum ilk reglimi Suan ikinciyi bekliyorum bakalım ne zaman olucam cok geçmedi henüz