Merhaba kızlar kuzenim 5 gün önce trafik kazası yaptı durumu çok kötü beyninin riskli bir yerinde kan toplamış bacağını hareket edebiliyor ama asla gözünü açamıyor doktorlar bekliyorlar bilincinin yerine gelmesi için annesi babası hepimiz çok üzülüyoruz daha 15 yaşında Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın çok zor birşey lütfen sizde dua eder misiniz bu hayırlı günlerde çok çaresiziz bide bu durumu yaşayan var mı acaba hikayelerinizi dinlemek en azından biraz da olsa morel olur belki