28 aylık oğlum nezleydi ama bugün işteyken epey ağırlaşmış. Eve geldiğimde ilk kez aferin pediatrik şurup verdim ama sorun şu çocuğum içmek istemedi ve ilaç döküldü tabi ağzına biraz da olsun gitti ama, tekrar ilaç koydum kaşığa o an kafam yerinde değildi oğlum ağladığı için unuttum ölçeği tam doldurdum. Yani 2 ml filan fazla vermiş oldum. İçeriği sıkıntılı bi ilaç diyorlar içim içimi yiyor acaba sıkıntı yaratır mı bi kez bile dozu fazla olduğu için. ( Evet doktor kontrolü dışında ilaç vermeyi bu arada bende onaylamıyorum bu konuda linçlemezseniz sevinirim )