Bebeğim 1 ay 14 günlük. 3. Günden itibaren mama ile besleniyor, sütüm kesildi. En son dün akşam 18:30da kaka yaptı , bir daha kaka yapmadı. Hip combiotic marka mama kullanıyoruz, kaç günde kaka yapmazsa sıkıntı. Günde 1 kez kaka yapıyor normal mi. Doktora gitmeli miyiz.