Ruzgarguluu benim kızım 3 yaşına girecek haftaya. Tanımız Hipotoni.
Şuan kaba motor olarak yaşıtlarından çok bir farkı yok artık.
Zamanında oturdu döndü. 1 yaşından sonra sıralama emekleme tutunup kalkma olmadığı için endişe edip nörolojiye götürdüm ve bu tanıyı aldık. 2 yıla yakındır fizik görüyoruz çok şükür şuan iyi. Eksikleri var ama onlarda zamanla olur allahın izni ile