agca benim kızımında sadece ayak baş parmağı doğru uzuyo 6.5 aylık sadece ayak baş parmaklarını keserim ellerinde sorun yok ama ayak baş parmak hariç bütün tırnakları aşağı doğru uzuyo ete yapışık şekilde kesmeyi denedim sonra baktım kendi kırılıyo ellemedim hallada ellemem