Kızlar oğlumda yeni yeni vurma huyu başladı arkadaşı sürekli vuruyordu ona aylardır uyardığımız halde . Şimdi oğlum aynısını yapıyor hem de bana karşı.. Bu yaşlarda normal mi ya da ne yapmam lazım güzellikle söylüyorum yapmaması gerektiğini yanlış olduğunu ama gülüyor daha çok vuruyor. Bazen özür diliyor ama oyun haline getiriyor bazen de