Merhaba kızlar
Bugün sağlık ocağına 4 Ay kontrolüne gittik. Demir takviyesi verdiler. Devletin verdiği D vitamini gaz yapmıştı o yüzden Ocean marka kullanıyorum. Demir takviyesi için de emin olamadım. Devletin verdiğini kullanayım mı ? Yoksa eczaneden ücretli mi alayım? Eğer ücretli al diyorsanız sizce hangi marka kullanılmalı?