Aynı durum bizdede var çok zorlanıyorum doktor yüzündeki kızarıklığı gördüğü için alerji olabilir dedi birde normal balgamı huzursuzluk 36 günlük daha başka birşey yok bana da süt ürünlerini bıraktırdı 10 gün yeme sonra ye dedi hiç açma işlemi yapalım demedi