tomvejerry İlk defa oldu niye olur ki bilemedim bide ayırıp koydum makinaya bugün birini hafif aktı deterjani bişey olur mu o şekilde kullanınca bilen annelerim yorum yaparsaniz çok sevinirim ne yapmalıyım yapışmaması için
esrafidan tomvejerry benim de oluyor bazen bir eşy olacağını sanmıyorum büyük ihtimalle daha önce ıslak elle ellemişsindir dikkat et ıslanmamasına poşetinin ağzını muhakkak kapalı tut nemli ortamda olmasın