Doğumdan sonra yeme bozukluğu oluştu ve diyete rağmen asla kilo veremiyorum midem hep bir şeyler istiyor tansiyonum düşüyor elim ayağım titriyor yemeyince malum bebekli zor oluyor yemeyince de bu iştahımı ne yaptıysam durduramadım ve moralim bozuluyor normalde bu kadar kilo almazdım kilo vermeye yardımcı var mı kullandığınız bir ilaç vs