Defnecikkk Kızlar kızım 42 günülük. Gaz sorunu var. Uykuya dalınca hemen uyanıyor bugünden beri. Kakasi bazen şu gibi. Ben bebeklere normal diye biliyordum ama internette ishal yazıyor ishalli olmuştur yoksa sizinkilerde bu kadarlikken su gibi yapiyor muydu
Ikrazumra19 Defnecikkk devamli degilse bazen olabiliyor anne sutu aliyorsa sizin yedikleriniz bile onu etkiledigi icin olmus olabilir siz kendinizi sicak tutup sütten usur derler
Defnecikkk Ikrazumra19 yok drvamli degil gunde bir kere falan. Tabi her bezini açtığımda azıcık ta olsa yapmış oluyor ama şu gibi değil. Genelde gazla beraber yaptığında oluyor. Benim özel olarak yapmamam gerekn bir şey varmi acaba yememem gereken bir şey fslan
Ikrazumra19 Defnecikkk gaz yapan seyler canim cok yeme yersende bol kimyon at dengelesin kendini usutme birde