sedaozan ishal her bezi yada 2 bezde bi doldurması anlamına geliyor sanırsam demi? Günde bi kakasını yapan bebek ishal değildir demi çünkü bebeğimin kakası katı değil kan ilacını kullandığımızdan ama ishali daha sık bez doldurması olarak görebilir miyiz?