Antep27
Şöyle söyliyim
Bunun değişik bir adı var
Geçen bende burda gördüm birisi post açmıştı
Bayanın kolundamı bileğinde mi ne şişlik varmış sizin gibi.
Genelde tenis oynayanlarda olurmuş bu rahatsızlık
13 yasında oglum var 3-5 ay önce aniden diz kapağında oldu. Aynı anlattıgınız gibi. Geçer diye bekledim belki maç yaptı ondan vurmustur diye geçmedi. Yürüyemiyordu. Acil apar topar hast gittik
Değişik yabancı bi ismi var bunun
Genelde futbolcularda olurmuş.
Krem verdi antibiyotik şeklinde. Kremi sürdükce geçti. Birde doktor bir süre futbol egzersiz vs yapmasın dedi.
Şu an düzelmiş durumda ama maç yaparsa yine şişmeye baslıyor
Anladıgım kadarıyla sizinki de buna benzer bişey. Sanırım ters bir hareket yaptınız
Acilden girin ortopedi doktoru yardımcı olacaktir