kuzeyildiz benim oğlumun dili hep dışarda bu ara bisküvi gibi şeyleri ısırarak değil yalayarak yiyor.Tamam oral dönem de bu kadarı abartı değil mi yaa 🤦🏻😀Yakası hep ıslak birde diş çıkarıyor.Oyun grubu parka falanda gidiyoruz abiyi okula götürüyoruz.Hep disardayiz.Kendi yürümek istiyor.Bebek arabasına binmiyor.Ne istiyor anlamıyorum da hep ağlayacak birşey buluyor.Uyumluydu benim bebeğim bu ay bi terelendi 2yaş sendromuna erken mi girdik ne 😭🤣