denizbaby Bebeğim 5 ay 21 günlük işe baslayamiyorumm asla kimsede durmuyor annem ve kaynanam dönüşlü bakacaklar ikisi de doğduğu günden beri gelip gidiyorlar son 2 aydır asla durmuyor onlarda görünce ben yoksam fena ağlıyor sanki etini kopartiyolar ben yanındaysam duruyor ama kucakalrina aldıklarında gözleri hemen beni arıyor napicam nasıl alışacak bu durumu yaşayan sonrasında şöyle yaptım alıştı diyen var mı aramızda 😔
tomvejerry denizbaby ben çalışmıyorum ama o aylarda oğlumda bana aşırı bağlıydı kapıya yaklaştığımı görse ağlardı çığlık çığlığa 9. aydan sonra normale döndü daha doğrusu emeklemeye falan başlayınca arkamdan geldiği için aglamiyo😄alışır ama merak etmeyin benim annemde yegenlerime çok baktı bebekken
pozitifanne06 denizbaby 5 ay 7 günlük şu an, ben 3 ay 1 günlükken ise başladım şimdilik öyle bı sorun yaşamadık, 6. Ay civari ayrılık kaygısı oluyormuş bebislerde o sebeple mi ağlıyor acaba 🥺 biz cee oynayarak gidiyoruz işe gelince de devam ediyoruz oyuna
Mazikeen denizbaby 4 aylık başladım ben oyuzden çok rahat oldu o güne kadar da kademeli olarak dışarı çıktım 1 saat 3 saat şeklinde 6 ayda ayrılık kaygısı başlıyor ilk hafta zor olabilir evet benim olmadı çünkü erken başladım öncelikle sakın kaçmayın ve akşam dönüş saatiniz net olsun iş çıkışı hiç bir yere uğramayın ilk ay özellikle gider gitmez sarılın zaman geçirin yemek vs ile uğraşmayın gidip tekrar geleceğinizi idrak edecektir bebekler çok akıllı :))
denizbaby tomvejerry peki 9. Ayda başkalarına karşı yabancılama huyu gecti mi bırakabildiniz mi durdu mu yani ☺️
tomvejerry denizbaby Evet,oğlum zaten normalde de çok yabancılık çekmiyor sadece bana bağlılığı olmuştu 6-9 ay arası oda geçti şuan dışardaki insanlara bile ılımlı bir bebek babannesi gelir mesela çıksam gitsem durur onla ağlamaz 😊
denizbaby pozitifanne06 benim aslında iznim 3 buçuk aylıkken bitti o zamanlar bu yabancilamasi yoktu ama çok küçük sadece anne sütü alıyor diye vicdan yaptım ücretsiz izne çıktım 1 Nisan’da başlarım dedim kendime son 2 hafta annemle denedik asla durmuyor şimdi diyorum ki keşke daha küçükken baslasaymisim ben ek gıdaya geçince başlıyim işte arada ek gıda da alır sutumu de yine bırakırım diye düşünüp erteledim şimdi de beni asla bırakmıyor napicam bilmiyorum 😔
pozitifanne06 denizbaby ben de yarım gün çalışıyorum diye dayandım gün uzayınca ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum hiç kolay değil bebişi bırakıp da gitmek 🥺