Yasemin_meva İyi akşamlar kızlar bebeğim bir yaşında atom tedavisi almam gerekiyor mayısta bu yüzden emzirmeyi kesmem gerekiyor bir yandan çok üzülüyorum bir yandan da nasıl keseceğimi düşünüyorum bebeğim çok düşkün emmeye fikirlerinizi bekliyorum.