Bugleminannesi28 minikveannesii tabiki çıkar. Erken gebelik testi de mevcut adetten 7 gün önceye kadar çıkarabiliyor ben adetime 10 gün kala normal küçük kaset testle öğrenmiştim kızımı değerinde 2000 di
yasee01 minikveannesii erken gebelik testiyle cikar diye biliyorum benim de şuan 9 gün gecikti cesaret edemiyorum test yapmaya 😂
2133ayse2133 minikveannesii benmde bugün olmqm gerekiyordu olmadm acaba yarın normal gebelik testi yapsam çıkar mi
tubamrt 2133ayse2133 ben adet tarihinden bir gün önce yaptım çıkmıştı. Adet günü kan testinde değerim 428 idi
Aloneeee minikveannesii çıkar cnm. Bütün gebeliklerimi adetimden 3 gün önce silik çizgi ile öğrendim. Ki sizin gecikmiş mutlaka çıkar
2133ayse2133 tubamrt benm adet düzensiz de olmuş geçen ayda sevindik sonra adet oldm düzensizlik için hastaneye gittik çocuk istediğimi söyledim eşim bu sefer kesin hamilesin diyor 😆😆😆 test yapmak da istoyorum bı yandan da adetim düzensiz pek heycanlanamiyorum
alin12_ minikveannesii benim bir gün gecikince normal kaset testlerden alıp yapmıştım. Pozitif cıkmıştı. Oyle silik falan da degildi. Bariz belliydi. Ertesi günğ hemen doktora gittik ultrasonda keseyi gördük. İçi boştu ama kese gözükmüştü. Bi kaç gün sonra da bebegimi gördük 🥰